Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Friendship tickers

Saturday, September 10, 2011

Selamat Tinggal *CEHH :D

assalamualaikum readers (: hyeee :P dah lama tak update blog. edit blog pun tak :D bukan ada sesape nk tngok blog aku pun. tak penting pun. aku je yg lebih lebih kan :P okay. skrng aku nk lepaskan geram. td aku online. aku online pun sbb nk chat dngn DIA. tp DIA takde mood pulak. dngn secara tibe tibe. aku pulak yg TAKDE MOOD. ermmmm :( mlm ni mybe aku last online. sbb esok kakak aku dah nk masuk UM balik. bagus jugak laptop takde dkt umah. kalau tak, bukak FB. menyakitkan hati aku ada lah. lepas ni apa yg berlaku dkt FB. aku tak akan tahu. sbb DIA tak kan bgtahu aku. kalau tak. aku tahu sendiri daripada FB. tu sbb aku malas nk online. tak disbbkan laptop dah takde dkt umah. aku tak kan online lah mlm ni. dah arh. aku membebel panjang panjang pun. bukan ada sesape yg baca :( byeeeee. p/s : I LOVE PMR :D *poyosss :P AKU SAYANG KAU LAH GILE :D