Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Friendship tickers

Thursday, August 4, 2011

dia dah datang dah :D

assalamualaikum readers (; *jngn lupa jwb salam dlu :D
okay, korg mesti nk tahu apa yg dia dah datang kan
mcm ni cite nya. alkisah, taibb :D *haha, gedik betul anak anas ni :D
okay okay, serius :P apa yg aku maksud kan tajuk di atas tu
TRIAL PMR sudah mau dekat wokkk :D lg berapa hari lg, mcm tak caya je
ouhhhh tidakkkkkkkkkkkk :D takutnya
tolong buatkan exam aku boleh tak, hahaha *merepek betul anak anas ni :D
*tu lah mas, jngn asyik online je, jngn asyik nk main je, PMR dah nk dekat,
bnyk bnyk lah baca buku, baru lah dapat bnyk A, sembahyang jngn penah tinggal, WAJIB (: lepas sembahyang
berdoa kepada ALLAH, ingat tu (:
hihi (: terima kasih sebab dah bg nasihat dkt aku :D insyaAllah aku akan turuti nasihat anda, anda dan anda :D terima kasih banyak banyak (: hihi
nasihat, nasihat jugak, tp jngn lupa, doa kan aku taww (: hihi
okaylah, sampai di sini saje lah
daaaa :D

p/s : SAYANG AWAK KETAT KETAT TAWW (: HIHI
SAYA SENTIASA RINDU AWAK (; HIHI