Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Friendship tickers

Saturday, July 23, 2011

SUKANEKA :D

 kawankawan saya :D
 saya dengan adik kesayangan saya XD
 saya lorh :D

assalamualaikum :)
hari khamis yg lalu..
sekolah mas ade buat sukaneka untuk minggu kecergasan..
mas tak masuk pape pun..
just tolong cikgu je :))
and tngkp gmbr..
kali ni gmbr tak bnyk pun..
malas nk tngkp gmbr bnykbnyk..
best lah jugak tngok budakbudak ni main..
yg paling jahat sekali , budakbudak ni main tepung..
tak pasalpasal je muke kite jd mangse..
*golak kan :D
dan blablabla..
sukaneka pun dah hbs..
BALIK lah ape lg kan :D
sebelum balik , ajak adik kite tngkp gmbr HEHE :P
alaa gmbr yg berdua tu :D
*poyo :D


 saya lg lorh :D
kakak saya , comel kan :D

smlm hari jumaat..
mlm tu mas dngn kakak mas pegi kajang..
nk hntr kawan kakak mas..
mlm tu jugak mas PONTENG tuisyen HAHA :D
dan MALAS :D
sekali sekala ponteng , ape salah nye :D
*padahal dh berapa hari ponteng tuisyen , sbb CHICKEN POX :D
ok , stop! sambung cite :D
bak kate iman 'berjalan je keje mas ni'
hehe :P
semenjak 2menjak 3menjak ni mas asyik berjalan je..
almaklum lah :P
kakak mas dah ade kereta lah kate kan..
merayau lah keje kiteorg..
mane kakak mas pegi , mas ikut :P
kalau dye sorgsorg , mane berani..
kenelah teman kan dye :D
hehe..
oklah , sampai disini sajelah riwayat kite :D 
*merepek HAHA :D
WASSALAM :))

p/s : AKAK RINDU ADIK LORH PLUS SAYANG ADIK :D