Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Friendship tickers

Saturday, March 19, 2011

Terpakse kudd -.-

assalamualaikum
cuti skolah ni langsung tak text dye
dye call
saya tak angkat
dye msj
saya tak rply
ermmm
entahlahhh
rasa mcm sakit hati kalau text dngn dye
kalau tak text dngn dye pun sakit hati jugak kudd
saya sengaja buat mcm tuhh kat dye
sbb
saya nk tngok dye sakit hati atau tak
mcm mane dye buat kat saya
mcm tulahh saya nk buat kat dye balik
haha!
kejamnye
dah
1TAHUN 7BULAN 18HARI
kudd dah couple dngn dye
lame kudd couple dngn dye
UNTUNGLAHHH 
+
SYUKURLAHHH
haha!

ermmmm
entahlahhhh
mybe jodoh saya dngn dye
tak lame kudd
dah2
ingat
PMR
tak kesahlahhh 
ape pun berlaku
tahun ni nk PMR
kene fokus tuhh dlu
itu yg PENTING
haha!
-----------------------------------------------------
HARI JUMAAT
mlm tuhh saya tuisyen
tpt pukul10
kelas hbs
pastuhh onderway pegi tmpt biase
terserempak dngn iman
tibe2 iman ckp
WAN NURFATIN AFIQAH
ade
iman ckp dye sempat lg peluk adik fatin
jelous kudd
------------------------------------------------
sampai umahh
relax2 kejap
pukul 10lebih
ONLINE
pastuhhh bace blog adik fatin
dye ckp best dpt peluk dngn akak iman
pastuhh dye ckp
dye nk peluk akak mas 
tp takut
takut akak mas marah
akak mas kan garang

adkk fatin :
akak mas bukan taknak peluk
adik sendiri dah tahu daripade akak iman yg akak ni
PEMALU
akak dpt jehh jumpe adik
akak terus tak tahu nk ckp ape
tangan akak menggigil jehhh
yelahhh
UNTUNGLAHHH
+
SYUKURLAHHH
dpt peluk dngn akak iman
akak rase sedih gilakk 
adik ckp akak ni garang dngn adik
cayelahhh
akak kalau dah sayang dngn seseorg
akak tak mcm tuhhh punn
mybe adik banyak tak tahu perangai akak mcm mane
nanti lame2 adik akan tahu jugak
tuhh sebab akak ckp
adik tak akan fhm dngn
PERANGAI AKAK
takpelahhh
akak fhm
ape2 pun
akak ttp sayang adik
AKAK SAYANG ADIK SANGAT-SANGAT :)

ermmmmmm
okayhhhlahhh
bye assalamualaikum